Семінар- тренінг для класних керівників « Творча активність – професійна креативність класного керівника»

Освіта ХХІ століття — це освіта для людини. Її стрижень —  виховання відповідальної особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, особистості, яка  уміє використовувати набуті знання і уміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни.  Важко уявити школу без класного керівника, адже саме йому належить чільне місце в системі виховної роботи школи. Для кращого розуміння ролі класного керівника у системі нової української школи 05 січня 2018 року на базі школи був проведений семінар- тренінг для класних керівників « Творча активність – професійна креативність класного керівника», підготовлений заступником директора з виховної роботи  Янкулець Валентиною Василівною, в якому взяли участь класні керівники 1-11 класів, директор школи Пирлог Наталія Олексіївна та методист районного відділу освіти, молоді та спорту Ренійської РДА Пінчук Ігор Володимирович. Основне завдання тренінгу –  донести до класних керівників, що вони є головними агентами змін, від них залежить наскільки успішною буде дитина у майбутньому самостійному житті. Робота семінару велася у групах, використано різноманітні вправи: вчителі будували модель креативного класного керівника і порівнювали свої моделі з портретом класного керівника, який склали діти напередодні, через тестування визначали, наскільки вони є творчими особистостями, а, беручи участь у інтерактивній вправі визначали чи вміють знаходити вихід із складних ситуацій. Активними учасниками семінару були Вєрєсова Ольга Валеріївна, яка представила проект групи « Портрет креативного класного керівника», що викликав жваве обговорення. Іордек Єла Аурелівна та Малинникова Неля Анатоліївна поділилися досвідом з використання інтерактивних виховних технологій, Маджар Світлана Михайлівна ознайомила учасників з порадами, яким повинен бути творчий класний керівник. Загорська Сніжана Анатоліївна неодноразово висловлювала свою позицію щодо ролі класного керівника у формуванні творчого учня, Кущинська Олена Федорівна та психолог школи Деркачова Кармен Федорівна висловлювали думки, яким має бути класний керівник Нової української школи.

Наприкінці семінару – тренінгу всі разом вивели формулу успіху вчителя: (ДОСВІД   х  ІНТЕЛЕКТ) : ПОЗИТИВНІ ЯКОСТІ  х  МАЙСТЕРНІСТЬ =  У С П І Х . 

 Підсумком семінару стали слова «Учитись важко, а учить ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти».

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.

life-zarabotok